Sisällysluettelo:

Kuinka lasket PPC?
Kuinka lasket PPC?

Video: Kuinka lasket PPC?

Video: Kuinka lasket PPC?
Video: Промышленная полуавтоматическая пакетоделательная машина для производства из рукава больших пакетов 2024, Saattaa
Anonim

Oikean PPC-mainosbudjetin laskeminen

  1. PPC mainonta on yksi tärkeimmistä nykyajan mainonnan suuntauksista.
  2. PPC Budjetti = (asiakkaiden määrä / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Asiakkaiden määrä = (Tuotto / Myyntikausi) / Keskimääräinen myyntimäärä.
  4. Asiakkaiden lukumäärä = (10 000 / 2) / 1 000 = 5 asiakasta.
  5. PPC Budjetti = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 dollaria.

Sitä paitsi, kuinka mitata PPC?

  1. Näyttökerrat – kuinka monta kertaa mainoksesi näytettiin hakutulossivulla.
  2. Klikkaukset – kuinka monta kertaa joku on napsauttanut mainoksiasi.
  3. Napsautussuhde (CTR) – Napsautusten prosenttiosuus jaettuna näyttökerroilla.
  4. Kustannukset – kaikkien napsautusten kokonaishinta.

Voidaan myös kysyä, kuinka paljon minun pitäisi kuluttaa PPC-kampanjaan? Yleisesti ottaen, kuinka paljon sinun pitäisi viettää Google Adsissa vaihtelee suuresti. Sinä pystyt viettää niin vähän kuin 50 dollaria kuukaudessa tai yli 10 000 dollaria tai enemmän. Kuinka paljon päädyt menoja riippuu myyntitavoitteistasi, siitä, kuinka suurelle maantieteelliselle alueelle kohdistat, hakumäärästä ja alan kilpailukyvystä.

mikä on hyvä ROI PPC:lle?

Jos esimerkiksi sait mainoksistasi 100 dollaria voittoa ja käytit PPC-hintaa 50 dollarilla, kaava olisi (100-50)/50. Se on 1, joka kerrottuna 100:lla on prosentuaalinen ROI: 100 %. Jos sen sijaan sait 200 dollaria voittoa samoista mainoksista, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

Mitä ovat PPC-mittarit?

9 tärkeintä PPC-mittarit Napsautukset: kuinka monta kertaa maksettua mainosta napsautetaan. Napsautuskohtainen hinta: Keskimääräinen klikkauskohtainen hinta. Napsautussuhde (CTR): Kuinka usein mainostasi napsautetaan sen näkemisen jälkeen. Laatupisteet: Google mittaa mainostesi, avainsanojesi ja aloitussivujesi laatua ja osuvuutta.

Suositeltava: